Åter igen en lyckad loppishelg på Norrtälje katthem

Belopp kommer i katthemsbloggen senare men det var bra summor på alla poster. Jag sålde för 9300 drygt igår och ca 5400 idag . Mycket av våra egna hantverk såldes🙂. 

Tog lite foton igår. Det var proppfullt i katteri och butik från 9.45 – 15.00 så folk kom nästan inte in. Idag var det mer plats även om det var en hel del folk även denna dag. Vi flyttade ut en del av butiken under tälttak men den nya kassan var svår att flytta ut så jag fick stå i vägen inne😛. Sofia gjorde ett superjobb som informatör till alla som hade frågor. Hon kan ju allt om de hemlösa. Jag har ju hand om pensionatsstäd,  kök ,disk, tvätt, kunder o telefon så jag har ingen koll på de hemlösa och deras bakgrunder för det finns ingen tid till det.

 

20160827_101430 20160827_101547 20160827_102522 20160827_102533 20160827_123621 20160827_123631

Jag har en konstig ovana att vakna kl 03 sen en tid tillbaks så jag är rejält trött nu och kommer inta soffläge så snart middagen är klar och uppäten.

Jag har frångått LCHF rätt mycket under semester och efter så det är garanterat anledningen till att jag sover dåligt så nu är det slut med mina dumheter på riktigt. Det är väldigt lätt att falla tillbaks i dåliga kostvanor.

Mammas operation av höft gick superbra och hon mår prima. Härligt🙂

 

 

3 Responses to Åter igen en lyckad loppishelg på Norrtälje katthem

  1. Margareta Endahl skriver:

    TACK för en trevlig stund hos er .. och kattmöss fick ni så det räcker ett tag .. jag köpte den goda limpan .. och ett par saker till .. LIMPAN blev en del av vår frukost i dag .. i detta ÖSREGN som är här i dag .. oj oj vad det regnar .. men vi hade tur med vädret på vår TREDAGARS lilla resa .. fick några små stänk på bilen på väg hem .. och sovit gott i natt har vi gjort
    TACK FÖR DET ARBETE NI LÄGGER NER PÅ KATTERNA och loppisen mm

  2. carislotta skriver:

    Tack själv och tusen tack för alla möss. Nu har vi så vi klarar oss länge🙂. Jag sålde ganska många möss i helgen.

  3. Jassan skriver:

    Så duktiga ni är. Fina bilder.
    Så skönt det gick bra med din mamma! 😀

Kommentera

