En skön söndag…

Vädret fortsätter visa sig från sin mest underbara sida. 18 grader o soooool  idag  :) . Även då det måste komma lite regn för att vi överhuvudtaget ska få nån svamp så måste jag erkänna att jag älskar det väder vi har haft i stort sett ända sen vi gick på semester i juli. Några få ruskdagar har vi haft men för övrigt ….mmmmmmmmm🙂

Idag har vi handlat och sen har inte jag gjort så himla många knop. Bara tvättat ett par nyinköpta lakan och hängt upp dom och nu har jag svängt ihop en falukorv/broccoli/blomkålsgratäng à la LCHF som sköter sig själv i ugnen.

Kalle har varit ute hela eftermiddan och kört kvistar från Häggen i flismaskinen så nu har vi flis så vi drunknar🙂. Det ska jag lägga runt bärbuskarna och Rhododendron nån dag.

Min opererade axel har börjat spöka så nu har jag konstant värk i den. Molande värk. Inte så jag behöver ta värktabletter men ändå irriterande. Vet inte om plattan kanske har börjat röra på sig. Dr Ek kanske inte lyckades skruva fast skruvarna ordentligt så dom kanske är på vift i kroppen dom också precis som den avbrutna borren som han glömde kvar haha. Om jag skulle behöva operera bort plattan så kommer han INTE att få operera mig, det är en sak som är säkert. Hans försmädliga hånflin när han opererade bort borren får mig fortfarande att se rött😦.

Trevlig söndagskväll allahopa🙂

Sommar_500

 

 

 

 

 

One Response to En skön söndag…

  1. Jassan skriver:

    Ha en trevlig kväll du med! 😀

Kommentera

