Idag hann jag…

…gosa och kamma/borsta pensionatsgäster vilket jag tycker är så himla mysigt och dom också. Det var lugnt på kundfronten för min del. Inga katter som kom och inga som skulle hem. Cecilia var på plats och hade några kunder men dom behöver inte jag bry mig om🙂. Så idag har jag städat min del och utegården o en massa köksbestyr ( disk o tvätt ) men  haft gott om tid att fixa med ”mina” katter.

Här är några pensionatsgäster som älskar gos och fix🙂. Vi har ju fler men det var dessa som hamnade på bild idag . Jättegoa är de flesta. En del mindre intresserade av gos och dom får vara ifred tills dom vill själva .

Mira20160919_103930  Simon20160919_103722  Ajax20160919_125431

Ofta har man häcken full med allt städ o kunder mm så man inte hinner med katterna riktigt och det tycker jag inte är bra, för pensionatsgäster förtjänar extra ompyssling som dom är vana vid hemifrån, men idag rådde jag alltså bot på det och alla fick varsin stund med mig🙂

5 Responses to Idag hann jag…

  1. Jassan skriver:

    Alla katter behöver gos! Så bra att du hade tid för det idag.
    Oj, jag gillade Ajax lite extra mycket hihi.

  2. Så söta de är. Ompyssling och gos är det bästa som finns.❤

Kommentera

