Lidingö där jag bott…

…sen 1956 till 2004 då vi flyttade till Norrtälje. Jag bodde en kort period i Upplands Väsby 1977 och då hyrde jag ut min lägenhet till ett studerande par. I Upplands väsby träffade jag Kalle och på den vägen är det😉

Från 1975 till 2004 bodde jag/vi i Larsberg på Lidingö och innan det bodde jag hemma hos mina föräldrar i Hersby Åker på Lidingö.

Larsberg ligger längst ut till höger på bilden inringat med rött ( klicka på bilden 1 eller 2 ggr så syns markeringen ) . Till vänster i bild är hotell Foresta

20160925_115251

Idag var vi och hälsade på mamma som bor i Larsberg sedan 1979 då dom sålde sin villa. Vi fick som vanligt god mat och Emil kom också över för att få lite mat i magen. Han bor nära mamma och kan hjälpa henne vid behov, mest med datorn då🙂 . 

Denna helg gick Lidingöloppet och min systerdotter Annie sprang det för att slutföra klassikern. En riktigt stor Elloge till Annie som nu har åkt Vasaloppet ( 9 mil ), cyklat Vätternrundan ( 30 mil ) , simmat Vansbrosimmet ( 3 km ) och alltså avslutat med Lidingöloppet ( 3 mil ) . Grattis!!!!!! depositphotos_24973131-chrysanthemum-and-roses-in-flower

Kommentera

