Feberfri

Ett par nätter i rad har jag svettats sjöar så nu verkar det ha vänt för idag är jag feberfri och huvudvärken är borta. Vet inte vad jag fick denna bacill ifrån. Nån kund kanske.

Jag skulle haft pysseltjejer hemma idag men beslutade mig för att skjuta på det och det var skönt för man är lite klen efter massa feber och smärtor. Det kommer ju fler helger liksom. 

Så då följde jag med Kalle till Malins katter som han är vakt åt medan hon är borta några dagar .

Nu har Pelle slutat vara rädd för vare sig Kalle eller mig och det kändes bra för då kunde jag gosa med båda katterna så länge dom ville. Pelle kommer från katthemmet och han har blivit en liten tjockis🙂. Jinx är mer finlemmad . Jinx ville leka typ 20 sekunder sen räckte det🙂. Vi hade med oss lite skinka och det gillade Pelle. Jinx ville bara ha den skinkan som fanns kvar i kylskåpet visade det sig.

20161008_132104-1 20161008_133431 20161008_133450

Hösten har kommit för att stanna märker jag. Riktigt småsnålt och ruggigt. Men med den sommar vi haft så kan jag välkomna höst och vinter lite lättare🙂.

Malin är på träningsläger i Portugal och nu har hon även provat på att surfa vilket var skitkul och skitläskigt, men hon har gjort det och klarat det och kanske kommer göra det igen nån gång. Undrar vad hon ska hitta på härnäst för att utmana sig själv vår galna unge ? ( lånat fotot på nätet ) 

filepict-1279634982

One Response to Feberfri

  1. Jassan skriver:

    Fina katter.😀
    Det är fart o fläkt på Malin 😀

Kommentera

