Överraskad

Vi hade bjudit över Ann och Christer på lunch idag.

Oj vad jag blev överraskad när dom kom med present🙂. Min födelsedag var ju för länge sen ju🙂. Jag är ju inte mycket för det där med födelsedagar, men måste erkänna att det ju faktiskt är riktigt kul att få presenter hi hi.

Kolla vilket fint kort Ann hade scrapbookat till mig

20161022_150510 20161022_150525

och i fickan på högra sidan låg😀. Nu jäklar har jag massor av pengar till spabehandlingar hos Jenny  :D

20161022_150608 20161022_150549

en fin orkidé fick jag också . Orkidéerna jag har trodde jag höll på att dö, men se 2 av dom har helt plötsligt fått ny blomstängel så om ett tag har jag fler blommande orkidéer🙂. 

20161022_162020

3 Responses to Överraskad

  1. Gunvor skriver:

    Så roligt att få ett personligt kort som vittnar om omtanke och vänskap!🙂

Kommentera

