Nytt till samlingen

Snart är det ju Disneytajm hemma hos Lotta och Kalle och varje år tillkommer något till samlingen🙂

I år blidde det 2 blockljusstakar som kommer nästa vecka så att dom finns på plats till 27:e November då det är 1:a advent🙂

dj-blockljusstakar_10005583_2

å vet ni en sak…..på tisdag nästa vecka är det 11 månader kvar , om min ländrygg (diskbråck som kommit tillbaks )  och min axel (den opererade som börjat smärta rätt rejält)  orkar så länge (tveksam ).

Men jag gör så gott jag kan och hoppas det går vägen till jag blir tidsmiljonär och bara ska bry mig om mig . 

gse_multipart11819

Kom och kolla katthemmet på lördag mellan 10-15 då vi har öppet hus. Jag står i butiken som vanligt. Nedan Lilla vackra Anna20160824_120204

One Response to Nytt till samlingen

  1. Jassan skriver:

    Skönt för dig att kunna räkna ner…..😀
    Men ja så söt lilla Anna är då hihi
    Fina ljusstakar!

Kommentera

