Så kom då snön ..

Nu har vi fått en dryg dm snö även här i Norrtälje. Just nu är E18 avstängd i båda riktningarna pga flerbilsolycka så det verkar va rätt halt. Många har inte hunnit få på vinterdäcken än. Fiskarna har definitivt gått ner i dvala nu, för nu ligger isen på dammen förutom hålet som cirulationspumpen håller öppet åt dom så dom inte dör. Burr va kallt det måste vara.

20161108_175425

”Mina” kattungar med mamma växer så det knakar. Jag var hemma sjuk to fr och när jag kom igår så busade dom helt plötsligt med leksaker🙂

Dom är så söta . Vi har ju massor med kattungar men dessa är på min sida så dom träffar jag varje morgon. Dom har börjat gå på låda och börjat intressera sig för vad mamma får för smaskens på ett fat varje morgon. 

20161108_102059 20161108_102047 20161108_101406 20161108_101254

Så har jag jobbat två dagar och vips så är det onda tillbaks😦. Bara bita ihop och hoppas jag håller ett tag till.

 

One Response to Så kom då snön ..

  1. Jassan skriver:

    Snö har vi här med…hua.
    Men åh, så söta kattungarna är…ujuj. 😀

Kommentera

